joi, 30 octombrie 2008

Friendship - high level

Corul Continenal are o melodie superba,
intitulata "Impreuna catre cer".
Daca ai acum un timp de ragaz, asculta melodia citind versurile..
Daca nu ai un timp de ragaz, revino cand poti asculta in liniste!

Insingurat strain, tanjing fara`ncetare
Dupa un prieten bun sa ne sprijinim..

Sunt recunoscator ca esti azi langa mine
Ca pot conta pe mana ta.

Cand poate voi cadea,
Sa ma ridici as vrea..

Daca vezi ca iau calea rea,
Nu ma lasa!
Poarta-ma mereu inspre Dumnezeu,
Este tot ce`ti cer ca prieten al meu.

Cand viata mi`e senina e`asa usor sa gasesc in jur,
Oameni dispusi sa`mi spuna ce vreau s`aud.
Dar chiar si`n intristare tu ai un zambet cald..
Ma incurajezi sa cred ca norii vor pleca,
Trimisi de mana Sa!

Daca vezi ca`mi pierd dragostea,
Nu ma lasa!
Stai la dreapta mea,
Si prin viata ta
Fii lumina cerului in viata mea!

Binecuvantarea cea mai de pret va fi
Sa mergem impreuna catre cer..

O, fii lumina Sa prin viata ta!

Daca vezi ca iau calea rea,
Nu ma lasa!
Poarta`ma mereu inspre Dumnezeu,
Este tot ce imi doresc..

Fii al meu prieten mereu,
Este tot ce`mi doresc!!!

.. mi`am adus aminte de prietenia adevarata dintre David si Ionatan, doi tineri evrei placuti inaintea lui Dumnezeu, care si`au jurat unul altuia prietenie pe viata. Biblia a imortalizat expresia dragostei lor ca fiind ceva deosebit, rar intalnit: "Ma doare dupa tine, frate Ionatane! Tu erai placerea mea; dragostea ta pentru mine era minunata: mai presus de dragostea femeiasca." - 2 Samuel 1:26. Pentru cei care nu cunosc contextul, Ionatan era fiul primului imparat al lui Israel, Saul, imparat ce a cazut in dizgratia lui Dumnezeu si acum il ura pe David pentru ca acest copil cu par balai si cu o inima curata a fost imediat ales de Domnul ca sa urmeze la tronul poporului evreu. David si Ionatan se imprietenisera atat de mult, incat Ionatan era gata sa`si dea si viata pentru David, fara pic de invidie ca acesta ii va lua dreptul la tron. Venise insa vremea cand David si Ionatan trebuiau sa se desparta, pentru ca David sa supravietuiasca urii imparatului si in acest moment inima lui David se rupe spunand cuvintele mai sus amintite.

In cultura in care traim daca auzi despre o asa dragoste intre doua persoane de acelasi sex cred ca ar fi interpretata gresit, multi ar spune ca sunt.. cum sunt.. stiti voi.
Pentru aceia dintre voi (ma refer in special la baieti, ca fete prietene f.bune se mai gasesc) care nu`si pot imagina o prietenie atat de stransa, prin legatura ce o poate face numai Dumnezeu, in sfintenie.. va puteti limita la relatia dintre un baiat si o fata, va dau voie. (numai sa fie in termenii recomandati de versuri) :)

I`am dedicat melodia aceasta celui mai bun prieten al meu.
Dupa o scurta tacere, a mentionat ca se regaseste in versurile ei.
Ciudat, eu credeam ca ii sunt deja un prieten pe care poate conta oricand.
Si mai ciudat, tresarind, el confirma ca defapt asa si este!
Atunci nu mi`a ramas decat o fractiune de secunda sa`mi dau seama ca era cu inima in alta parte..
.. il inteleg.

P.S. Ai asa un prieten in viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aștept comentariile dvs: