joi, 2 octombrie 2008

For a better life

Ce imi poti spune despre calitatea vietii pe care o ai?


Un mic ghid de studiu pentru 7 zile... pentru o viata mai buna!
Consider ca secretul consta in a ne schimba pe noi inainte de a schimba pe altii.

Pentru a afla mai bine
CINE ESTI si UNDE MERGI, din Cuvantul Sfant, Biblia.
Dar mult mai important, pentru a invata cum sa iti indrepti cararile.
Si ceea ce-mi doresc eu cel mai mult, sa va fie mangaiere, sfat, mustrare, credinta, avant, speranta, iubire!

Nu este vorba de timp, ci despre dedicarea ta.


ZIUA 1: 
Psalmi 37. 1-11 (sau chiar tot)
ZIUA 2: 
Habacuc 3.17-19
ZIUA 3: 
Filipeni 4.4-11
ZIUA 4: 
Matei 6.19-34
ZIUA 5: 
Psalmi 46.1-11
ZIUA 6: 
Matei 23.37-39,  Proverbe 29:18
ZIUA 7: 
1 Corinteni 13.


Ma rog sa va fie de un real folos acest mic studiu individual.
L-am inceput si chiar imi place.
Imi scot pe o foaie impartita pe categorii tot ce spune despre omul bun, despre omul rau, despre binecuvantari sau altele.
Este destul de simplu si relevant.


Lecturare placuta!
Viata chiar e scurta. Gustul ei e vesnic.
Traieste inalt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aștept comentariile dvs: