luni, 27 octombrie 2008

"Extra mega giga super oferta" - The Turn

Era si timpul, nu?
Am pastrat intentionat acest mesaj pentru astazi, cand numar si eu vreo doi, patru ani de existenta si multumesc Creatorului pentru ei. Sa fie mult, sa fie putin... asta conteaza cu cine ma compar!

---
"Eu? Vreau sa am o viata cat mai fericita.
Dar fericirea, ah... am ajuns la concluzia ca este nemiloasa: impune suferinta!(ma refer la fericirea adevarata).
Si pe langa ca viata e scurta, gustul ei e luuuuuuuuuuung... de strabate throughout all eternity! Asa ca,
Vorba romanului: cum iti asterni... cum vine altul si se culca in locul tau.

A, no way! E viata mea in joc, da?
SI PARCA ERA VORBA DESPRE O EXTRA-MEGA-GIGA-SUPER-OFERTA!!

Ce mi-as dori eu mai mult de ziua mea, decat sa am parte de o super oferta cu beneficii vesnice?"
---

... ma gandeam eu cand deodata mi se pare ca aud in soapta:
vrei sa ti se lungeasca zilele si anii vietii tale pe pamant si sa fii plin de pace?

... ma intreb de-o fi asa ceva posibil, parca suna ca acel traditional "La multi ani" (de care sincer m-am cam saturat, mi se pare prea superficial); dar gandul ma striga si mai tare:
vrei sa ti se lungeasca zilele si anii vietii tale pe pamant si sa fii PLIN DE PACE?

... ciulesc urechile mai interesat parca si astept continuarea:
vrei sa capeti trecere si minte sanatoasa inaintea lui Dumnezeu si inaintea oamenilor?

... adica sa fiu respectat de oameni si de Dumnezeu pentru ca am o gandire sanatoasa?
VREI sa capeti trecere si minte sanatoasa inaintea lui Dumnezeu si inaintea oamenilor?

... cred ca m-ar interesa, dar cum as putea obtine asa ceva, ca e atat de greu!!
hey, dar ai vrea sa poti depasi orice tip de obstacol in viata, garantat 100%?

... cum? stai asa, ca ma confrunt chiar acum cu o problema... sa-ti povestesc ce chestie ciudata...
zi, ai vrea sa iti netezeasca Dumnezeu ORICE obstacol ce apare in calea ta?

... auzi, nu m-ai lasat sa termin de spus, dar incheie odata cu intrebarile si da-mi raspunsuri!!!
ce zici, nu ai vrea sa primesti sanatate in trupul tau si racorire in oasele tale?

... mai sa stii ca am o problema serioasa la coloana, din nastere... ai asa o solutie pentru mine?
sunt sigur ca ai vrea si ca portofelul sa-ti fie plin mereu cand ai nevoie!

... plin? macar strictul necesar sa-l am.. dar ceva in plus nu strica! (sssst.. nu-i spuneti pt ce)
[...]

... ?!
[...]

... poftim? atat?
[...]

... nu, stai asa, inca nu pleca, mai zi-mi odata!!!
[...]

... mai, a spus cumva solutia si n`am auzit-o? of..
[...]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aștept comentariile dvs: