sâmbătă, 6 martie 2010

Balsam pentru rani

Gata, le zic. Mă risc.
Le spun că mi-e greu.. să fiu liniștit, Dumnezeu!

M-ai prins în mâinile Tale.. și mă strivești.
.. mi-ai spus să am încredere.

Semnele cuielor Tale mă înghesuie.
.. mi-ai spus că nu voi avea nimic de pierdut.

Unghiile - cuțite, bisturie, săbii, - lănciile Tale mă sfâșie.
.. discernământ și mai multă îndrăzneală, spui.

Ajung să nu mai pot respira nici un vis.
.. încununat de bucurie și fericire, mi-ai promis.

Caut balsam pentru răni, visele nu mi le alină.
.. balsamul tău sunt EU.

Azi nu pot afirma în gura mare că "Te iubesc"..
.. nu-i nimic, important e ce știu EU!

Doamne, Tu ești înțelept.
Tu știi ce e mai bine pentru mine.

Deși îmi este GREU,
mă arunc din nou în mâinile Tale,

.. știind ce-mi pui la cale.

2 comentarii:

  1. Amin....sa ne ajute Domnul sa ne lasam inima noastra in mana Lui..cu toate dezamagirile noastre..cu toate nesigurantele si framantarile noastre..este greu...dar atunci cand suntem gata sa renuntam la toate visele si dorintele noastre si sa Il lasam pe El sa preia controlul vietii noastre si in cele mai mici detalii atunci Dumnezeu incepe sa lucreze...si ne da o pace care intrece orice pricepere...si o putere pe care nu o poti experimenta decat stand in prezenta Lui..o putere in incercari prin care nu te-ai fi gandit ca poti trece;)) Dumnezeu e bun..si ceea ce pregateste El pt noi este mult mai bun decat ce vedem noi pentru noi.sau am vrea noi sa fie..noi avem o vedere si un orizont de vise limitat fata de al Lui..fii binecuvantat Andrei..si nu uita ca nimic nu este mai frumos decat sa fii indragostit de Dumnezeu si El sa fie cel mi bun prieten al tau..chiar daca uneori e greu si doare..iti doresc multa putere sa iti dea Dumnezeu..si nu uita ca nu esti niciodata singur..multa pace sa ai:) Magda:)

    RăspundețiȘtergere
  2. amin... multumesc Magda, cred ca am inteles cam ce vrea Dumnezeu acum de la mine..

    sa imi dezlipesc inima de orice vis care cred eu ca imi aduce implinire,
    si sa mi-o alipesc (sudez) tare de a Lui.

    E greu, dar se merita din plin!

    RăspundețiȘtergere

Aștept comentariile dvs: