joi, 18 martie 2010

Cum sa-Ti multumesc?

Credincios eşti Doamne, foarte vrednic de încredere:
îndurările Tale depăşesc puterea mea de înţelegere.
Felul cum lucrezi Tu este desăvârşit.

Ştiam că îmi faci bine; deşi eram pradă durerii,
gust însă acum şi din bucuria eliberării.
Voia Ta aduce mereu împlinire.

Tăcerea Ta iniţial m-a frământat,
iar împrejurările mele m-au debusolat.
La timp ai ales să mi Te descoperi.

Mă lăsasei descoperit în ceaţă,
ca să îmi poţi oferi din plin povaţă.
Lumina Ta mă linişteşte.

Aveam prejudecăţi despre Tine,
vai cât puteam să fiu de temător.
Tu-mi eşti Tată foarte iubitor.

Stânca vieţii mele doar Tu eşti,
pe toţi uriaşii mei eu îi dobor.
Sunt mai mult decât biruitor!

Câte surprize încă mi-ai pregătit,
abia aştept până la sfârşit.
Harul Tău e nemărginit.

3 comentarii:

  1. "La timp ai ales să mi Te descoperi."
    astept timpul acesta pentru viata mea, dar cum il astept????...nu vreau sa ma indoiesc,vreau sa astept plina de credinciosie bazandu-ma mai mult pe credinciosia Lui!
    ...la timp...
    si chem crezand, promisiunile pe care inca nu le vad, sa vina in fiinta!...si vor veni LA TIMP!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. indoiala nu isi are locul intre voia Lui de a ne face fericiti si dorinta noastra de a intra in aceasta fericire.

    El va lucra la timp... asteapta.
    Te vei bucura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei Andrei! ... nu pot decat sa spun wow, wow, wow ...
    Mersi de partitura ;) a ajuns la mine.

    RăspundețiȘtergere

Aștept comentariile dvs: