vineri, 4 iunie 2010

Un exemplu de iertare

Îmi aduc aminte, deşi unii spun că e cam imposibil, de lucruri ce mi s-au întâmplat pe când aveam 2 ani sau mai puţin. Nu ştiu exact câţi ani aveam (5-6?) când am tăiat pentru prima dată o felie de pâine, însă îmi amintesc foarte bine momentul. Pentru că a fost foarte intens. M-am tăiat pentru prima dată cu cuţitul. I-am cerut unui frate de-al meu să-mi taie o felie de pâine, iar el m-a încurajat să o tai singur. Şi m-am tăiat! :)

În trecerea timpului, mâna mea stângă a suferit mult din cauza mâinii mele drepte...

O experienţă destul de recentă îmi aminteşte de cum dreapta se lăuda că ştie să despice o nucă fără spărgătorul de nuci, doar cu un cuţit. Avea experienţă, însă de data asta a împins cuţitul mai mult decât trebuia... iar arătătorul mâinii stângi a căpătat un nou semn pe viaţă. Nu e urât, e chiar simpatic.

În total, cred că are o colecţie de cel puţin zece semne.

---

Priveam înainte în zare şi meditam, în timp ce mă întorceam alaltăieri spre Iaşi, în maşină. Stăteam la taifas cu Dumnezeu, când într-un moment de pace, îmi plec privirea în jos, spre mâini. (Nu vă faceţi griji, nu eram la volan.)

Când le văd, mâinile mele stăteau împreunate a rugăciune. Stânga o strângea în braţe pe dreapta, iar dreapta cu mult drag nu se putea despărţi de stânga.

Un gând de sus mi-a aruncat privirea spre semnul recent de pe mâna stângă.
Mâinile nici nu au observat că le privesc, stăteau liniştite şi se bucurau împreună de Domnul.

- Ce le face atât de deosebite? m-a întrebat gândul.

Am rămas mut...
şi mi-au dat lacrimile:
fiecare se lăsa condusă de acelaşi gând.

3 comentarii:

  1. Wow Andrei, nu m-am gandit la perspectiva asta pana acum.
    multumesc frumos!
    Inca astept minunile ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit cu drag ce ai scris. Bravo! . Eu sunt obsnuit sa rup painea nu s o taie. Nu prea sunt prieten cu cutitul. Ultima mea taietura a fost pe gatul unei gaini. Am fost atat de "taran" incat m-am taiat la un deget foarte tare. Si azi port cicatricia. Macar tu ai facut ceva BUN.

    RăspundețiȘtergere
  3. mainile impreunate si gandul care se indreapta spre Dumnezeu....privilegiul pe care il avem...dar nu prin meritul nostru...ci prin dragostea Domnului Dumnezeu...niciodata nu am vazut lucrurile din perspectiva care ai aratat-o tu...dar acum inteleg mult mai mult kt de imporatnte sunt mainile impreunate...si cata dragoste se gasesc in ele...si cand te gandesti ca ele nu fac altceva decat sa zica...TE ROG...iar Dumnezeu asculta....minunat

    RăspundețiȘtergere

Aștept comentariile dvs: