joi, 13 mai 2010

Pecete de iubire

Mi-ai arătat cum e să zbor pe aripi ca de vultur.
Nimeni şi nimic nu mă apăsa, eram deasupra tuturor.
Ţi-am simţit atunci iubirea, ca putere de învingător.

Am alergat împreună cu Tine, umăr la umăr.
Cădeam şi mă ridicam, mereu mă ţineai de mână.
Ţi-am gustat atunci iubirea, ca miere şi smântână.

M-ai lăsat şi singur, Te-ai retras în tăcere.
Smânceam, dar am continuat să mă încred în Tine!
Mi-ai arătat că pot să Te iubesc, cu ce e-n mine.


Credeam că doar atât era, sincer Îţi spun.
Dar m-ai rănit, când eu Te doream din toată inima..
M-ai zdrobit "fără milă". Eu nu ştiam, dar ştiu acuma.

Nimeni nu mă poate răni mai tare decât Tine.
Doar pentru Tine am dragostea mai multă.
Mi-ai pus în suflet o pecete, o arsură cruntă.

M-ai eliberat, scăpând de fortăreaţă.
Inima mi-ai vindecat, eu pentru Tine mai trăiesc.
Şi vulnerabil am rămas, căci: Te iubesc!

2 comentarii:

  1. o poezie induioasatoare. Putini baieti (si/sau fete) mai scriu versuri in ziua de azi...

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa poezie...felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Aștept comentariile dvs: