luni, 8 februarie 2010

Zile negre

Motto: "Inima este nespus de înşelătoare şi de deznădăjduit de rea. Cine poate să o cunoască?" - Ieremia 17.9

Ştiu. Deja îmi imaginez. Te voi întrista. Iar..
Vine ziua în care mi se va urca la cap.
Tu mă iubeşti, nu? Da... şi mă copleşeşti Doamne... şi mă zdrobeşti.
Şi îmi faci numai bine,
...şi în fiecare zi Te gândeşti la mine,
...şi faci ca toate lucrurile să lucreze spre binele celui ce Te iubeşte, nu?

Aşa... şi?
[...]
Mă ia cu ameţeli, am un déjà vu...


Scorpionul vroia să treacă lacul. Lacul cu lebede.
Scorpionul nu ştie să înoate. Vrea numaidecât să-l treacă.
"Hei, te rog, nu mă ajuţi? Te rooog... am nevoie..."
Lebăda stă în cumpănă: "Să te trec, să nu te trec... dacă mă înţepi?"
"Ei cum să te înţăp? Am muri amândoi, plus că nu am nici un interes să fac asta! Jur!"
Scorpionul a fost sincer. Lebăda la fel.
Aproape de malul celălalt, amandoi se îneacă..
"Dar ai spus că nu mă înţepi..."
"Dar... nu am vrut să te înţăp!!! OF, natura asta a mea e de vină :(("


"Inima este ... nespus de înşelătoare. Cine poate să o cunoască?"
"Eu Domnul cercetez inima..." - Ieremia 17.10.

Te voi întrista... ştiu asta...
mi se va urca la cap...

Tatăă... sper atât de mult să mă înşel! :-s

Un comentariu:

  1. "Andrei, fiule, Eu te cunosc pe nume, esti al Meu! Esti lumina ochilor Mei, stiu fiecare particica din tine si cunosc si framantarile tale. Nu te teme fiule, intareste-te si imbarbateaza-te, Eu Insumi sunt cu tine! Eu nu pot fi intristat de tine, tu esti bucuria Mea si cu bucurie vreau sa te rasplatesc"
    Fii binecuvantat Andrei si din partea unei surori de la tarmul marii:)

    RăspundețiȘtergere

Aștept comentariile dvs: