sâmbătă, 20 decembrie 2008

Prietenul adevarat, de sarbatori..

Ma tot gandesc in ultima vreme la ce inseamna un "prieten adevarat".
A avea amici, e una. Cu ei te poti distra o zi, pe diferite subiecte superficiale.
A avea prieteni, e ceva mai mult. Cu ei te poti bucura o saptamana.
A avea prieteni apropiati, e deja frumos. Cu ei te poti bucura ani de zile.
A avea insa prieteni adevarati... ar trebui sa nu`ti ajunga o viata intreaga sa te saturi de ei.
Spunem repede ca prietenul adevarat la nevoie se cunoaste.

Prietenul adevarat isi dovedeste credinciosia atunci cand iti este cel mai greu. Cine n-ar vrea sa aiba asa prieteni? Atunci cand te simti intristat, doborat, bun de nimic.. sa iti spuna o vorba de "am incredere in tine" sau "esti important pentru mine".

Mai este un aspect al prietenului adevarat, unul mult mai sensibil si mai de dorit.
As vrea sa privesc altfel de acum prietenia:

"Prietenul acela care stie totul despre tine, calitatile dar in mod special DEFECTELE tale, insa totusi te iubeste, iti este un prieten adevarat."

Ai asa prieteni in viata?

[...]

Stau si ma gandesc ca de peste doua mii de ani incoace, in fiecare an de Craciun, Dumnezeu incearca sa transmita un mesaj disperat unei omeniri sfasiate de singuratate si lipsita de prieteni adevarati, acela ca L-a trimis pe unicul Sau Fiu, Isus Hristos, sa fie prietenul cel mai bun al celor pacatosi, prietenul adevarat care le cunoaste orice defect si in ciuda acestui lucru, S-a nascut pe pamant ca sa le aduca fericirea prin impacarea cu Tatal.

De obicei de sarbatori tind sa ma simt singur..
Insa acum ma voi gandi mai mult la faptul ca am un prieten adevarat care desi imi cunoaste toate defectele si toate durerile sufletesti, ma iubeste si imi ofera bucurie, pace, speranta si o viata noua, cu totul mai buna!



P.S. A trecut o noapte si o zi de cand am scris ce-am scris... si deja am fost pus la incercare daca pot fi si eu un prieten adevarat, vazand defectele grave ale unei persoane apropiate, sa o iubesc trecand peste ele, desi sunt lucruri vechi si care par a nu se mai schimba vreodata; foarte greu.. n`as fi putut ierta si iubi fara ajutorul Celui ce-mi este mie prieten adevarat. Dragostea Lui este atat de puternica!

Un comentariu:

Aștept comentariile dvs: